Σάββατο 7 Ιουνίου 2008

Κορουλα ΚΑΙ για την Halle Berry


Η γνωστη ηθοποιος εφερε στον κοσμο προσφατα ενα κοριτσακι το οποιο ονομασε.............................................. ...................................................................

Nahla Ariela Aubry !!!!

Να τους ζησει !!!!!
Η κατοχος
oscar και το μοντελο Gabriel Aubry δεν εχουν σκοπο να παντρευρουν . Συμφωνα με την ηθοποιο ¨Εχω παντρευτει ηδη και ηταν μια δυσαρεστη εμπειρια . Εξαλ΄λου δεν χρειαζομαι ενα χαρτι για να δηλωνει πως ειμαι ευτυχισμενη με τον ανθρωπο που αγαπω . "
" Αυτη η εγκυμοσυνη ηταν εντελως αναπαντεχη , δεν το περιμενα . Αλλα ειναι η φυσικη καταληξη καθε γυναικας , ο απωτερος σκοπος μας . Μονο τωρα μπορω να δηλωσω με σιγουρια πως ειμαι εντελως χαρουμενη και ικανοποιημενη με την ζωη μου . Τι αλλο θελω ? "
Οκ , σωστος .
Βεβαια συμφωνα με γλωσσολογους το ονομα ΝΑΛΑ στην γλωσσα των Σουαχιλι σημαινει " μελλισουλα " .
Και εγω συνεχιζω να επιμενω πως ΔΕΝ ειναι απο τις πιο ομορφες γυναικες στον κοσμο .

Δεν υπάρχουν σχόλια: