Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Υπαρχει προβλημα με την Amy .. ( Αποδειξη # 2476


Ναι ξερω . Ολοι μας γνωριζουμε πως η Amy Winehouse ειναι ναρκομανης , εχει προβλημα , καταστραφηκε μπλα μπλα μπλα .. Και γενικα δεν μου αρεσει καν αυτη η ( γυναικα ? ) , ουτε σαν φωνη , ουτε τα τραγουδια της , ουτε σαν εμφανιση . Κανονικα δεν θα επρεπε καν να ασχολουμαι σωστα ? Κανονικα ομως , δεν θα επρεπε κυβερνητης της California ναι ειναι ο Arnold * Get down * Terminator , ουτε να ειναι παμπλουτη η Jessica Biel και να απολαμβανει και στο κρεββατι της τον Justin , ουτε να παιρνει η καθε ακυρη Oscar , και να μην εχω εγω !!!! Ουφφφφ ..... Παρασυρθηκα παλι ... Με συγχωρειτε ... Τι λεγαμε ??? Α oui , για την drug-addict Amy . Συμφωνα με τον γιατρο της λοιπον , η τραγουδιαρα ( πολυ μου αρεσει αυτη η λεξη !! ) αυτην την στιγμη που καθομαι και σας γραφω πινοντας εναν παγωμενο freddo χρησιμοποιει μολις το 70% ( !!! ) των πνευμονων της . Και εχει ΚΑΙ φυσημα στην καρδια . Δηλαδη βρισκεται σε μεγαλο κινδυνο και η ιδια της η ζωη . Περαστικα αγαπητη μου ..... Να θυμαστε απλως πως τα drugs ουδεν βοηθησαν ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: