Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Βγηκε , βγηκε !!!!!!!

Ναι , το παραδεχομαι κι ας αρχισετε να με δουλευετε ΟΛΟΙ ομαδικως !!!! Ειμαι εθισμενη με τον Harry Potter !!!!!! Εχω διαβασει τα βιβλια τουλαχιστον 20 φορες το καθενα και εχω κολλησει ΚΑΙ το αγορι μου , ΚΑΙ τον αδερφο του . Αφηστε που αισθανομαι και ωραια οταν με ρωτανε τι θα γινει , η ποιος ειναι ο καθενας , η γιατι γινεται αυτο . Μεταδιδω γνωσεις , και νιωθψ εξυπνη και χρησιμη για αλλαγη . Εκει λοιπον που καθομασταν οι 3 μας σημερα στο σπιτι μου , και πιναμε καφε ( και αυτοι διαβαζαν το 7ο βιβλιο - το πηραν χτες .. 2 αντιγραφα , 1 για τον καθενα - ) θυμηθηκα πως ακουσα πως το καινουργιο trailer για το Harry Potter and the half-blood prince βγαινει σημερα !!!! Ετρεξα λοιπον , το googlαρα και ΝΑΙ !!! Το βρηκα και φαινεται Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο- !!!!! Βγαινει 21 Νοεμβριου , και ανυπομονουμε ! Σας προτεινω να μπειτε στο youtube τωρα και να το δειτε !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: