Τετάρτη 16 Ιουλίου 2008

Μια κουκλιτσα η μικρη !


Το περιοδικο OK ! εχει τις πρωτες επισημες φωτογραφιες της Jessica Alba junior , Honor Marie Warren . Η μαμα λεει πως η μητροτητα ειναι " ενα θαυμα " και πως θα γινει μια " πολυ αυστηρη μαμα , θα επιβαλλω πολλους κανονες " . Οριστε μερικες δηλωσεις που εκανε η ηθοποιος ( που πρωταγωνιστει στην ταινια The Love Guru μαζι με τους Mike Myers και Justin Timberlake )

" Η γεννα ηταν αν διαλογισμος . Εκανα αναπνοες που χρησιμοποιουνται στην yoga
και δεν φωναξα καθολου . Δεν εβγαλα κανενα ηχο . Ημουν απολυτα ηρεμη ,
βρισκομουν σε μια κατασταση ζεν . Ετρωγα κυριως -φαγητα της ψυχης- και
συνεχισα να τα τρωω ακομη και αφου γεννησα . "

" Δεν το εχω συνειδοτοποιησει ακομη . Κοιμαται , ονειρευται , κοιταει γυρω της
μας κανει γλυκες , αλλα δεν εχει γνωρισει ακομη τον κοσμο για να καταλαβαινει
τι συμβαινει γυρω της . Πιστευω πως ειναι ακομα συνδεδεμενη με εναν αλλο
κοσμο , δεν ξερω. Δεν μπορω να το εξηγησω . Ειναι θαυμα ! "

" Ξεκινησα παλι να γυμναζομαι την περασμενη Πεμπτη , για 20 λεπτα . Το παω
αργα . Ξεκινησα επισης παλι υγιενη διατροφη "

Σε ποιον μοιαζει περισσοτερο λοιπον η μικρη ? Συμφωνα με τον μπαμπα Cash Warren

" Ειναι μια θυληκη εκδοση του εαυτου μου . Εχει τη μυτη μου , τα φρυδια μου , καθως και το κουτελο και τα λακακια μου . Το στομα της ομως ειναι ιδιο ακριβως σαν της
Jes οταν ημουν μωρο . Και τα αυτια της . Πιστευω πως ειναι ενα μιγμα . Για να ειμαι ειλικρινης ομως , θελω να μοιαζει με μενα , επειδη θα τρελαθω αν μοιαζει με την Jessica ! Για φανταστειτε την οταν μεγαλωσει !! Θεε μου , θα ηταν μαρτυριο ! "

Τωρα ενταξει .. Να ειχα μαμα μια απο τις πιο ομορφες γυναικες του κοσμου και να εμοιαζα στον πατερα μου .. Δεν θα επεφτα πολυ σε καταθλιψη ... !!!

ΥΓ - Διαφωνουμε ΚΑΘΕΤΩς με το ονομα .
Honor Marie ( σε ελευθερη μεταφραση ) θα πει τιμη στην Μαρια . Δεν μας αρεσει .
Σχολιαστε ! Πως σας φαινεται η μπεμπα ?

Δεν υπάρχουν σχόλια: